poniedziałek, 8 grudnia 2014

Powolne dekoracje Świąteczne ;):):):).....

8 grudnia 2014 r.



                                                                  Witam

Wszyscy są już w nastroju Bożego Narodzenia.Czas tak leci obok nas , że już mamy drugi tydzień adwentu.Przepraszam ,że bardzo długo mnie nie było na bloggu może teraz nadrobię ten czas ....pomimo tego całego zamieszania chciałam wam pokazać troszkę nowości jakie wpadły do mojego domku takie jeszcze przed świąteczne i świąteczne.Wniedzielę wybraliśmy się z dziećmi do lasu no i oczywiście Dorcia nigdy nie wyjdzie bez kupienia czegoś , albo znajdzie coś co już w głowie jej świta co ma z tym powyczyniać....przytargałam piękną gałąź - mąż się ze mnie śmiał po co ci ten patyk :):) będziesz w kominku rozpalała (dowcipniś ) teraz jak ją udekorowałam to jest za żebym tą dekorację zostawiła. To ja zapraszam do oglądania......
                        
                                                    pozdrawiam Dorcia :):)











                                        półeczkę w kuchni też udekorowałam Świątecznie
       

                                            dekoracje kupione w tamtym roku....







                                       oto ta gałązka , która została punktem rozmowy
                                                       w niedzielny dzien :):)












2 komentarze:

  1. Jak pięknie u Ciebie, a poduchy marzenie. Będę tu zaglądała jeśli pozwolisz. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie na candy, Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta gałązka z daleka wygląda jak poroże :) Nie mniej jednak ciekawa ozdoba i bardzo łądnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń