wtorek, 19 lutego 2013

marzenia się spełniają !!!:):):)


19 luty 2013

          

                    Witam wszystkich serdecznie.
    Postanowiłam dołączyć do grona miłośników blooga....dawno 
  zastanawiałam się czy nie dołączyć do Was..no i jestem :).
                    No to troszkę o mnie..:):):)
                        Mam na imię Dorota..
       uwielbiam wszystko co jest w stylu SHABBY CHIC 
                               itp....
            Lubię zmieniać i odnawiać rzeczy w swoim domku,które przede wszystkim będą upiększać moje ukochane              mieszkanko...
         chciałam wam pokazać jak zaczeło się zmieniać moje    mieszkanie...
               szukałam swojego stylu no i znalazłam, 
          gdy zobaczyłam na jednym z portali ten właśnie
                         styl SHABBY CHIC 
            poprostu powiedziałam sobie ,że to styl dla mnie.
                    Więc zapraszam serdecznie !!!.




          MOJE MIESZKANIE PRZED SZUKANIEM SWOJEGO STYLU 



     


               MIESZKANKO W MOIM ULUBIONYM STYLU...


       




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz