czwartek, 21 lutego 2013

zmieniam,zmieniam..:):):)

21,luty 2013
               
                    Dzisiaj postanowiłam pokazać wam kuchnię(moje królestwo)
     tak jak wcześniej pisałam znalazłam swój styl... i kuchnia też poszła pod nóż, zmieniłam blat kuchenny,pomalowałam meble na biało, nowa kuchenka i zlewozmywak...troszkę się zmieniło teraz czuję się w domku jak w swoim królestwie :):):)
      zapraszam serdecznie...:):):)


                                                kuchnia przed remontem :):)


                                                          a tu już po remonciku :):)












                                                            malowane meble na biało








                                                    dziękuje za odwiedzinki:):):)





























                                                         



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz