poniedziałek, 4 marca 2013

maszyna do szycia :):):)

4 marca 2013 
                    

        Kupiłam sobie maszynę do szycia chociaż nie miałam nic z nią do czynienia( nigdy nie szyłam )musiał być pierwszy raz!!!!

Patrzyłam i podziwiałam kobietki,które szyły rzeczy na jednym z portali...ja też chciałam spróbować swoich sił...No to kupiłam,i uszyłam materiału poszło co niemiara,ale już są i cieszą moje oczy i dusza uradowana bo niewieżyłam w siebie..


               pokrowiec na pudełeczko z chusteczkami




                                 Tak to wyszło..męczyłam się ,ale już są i cała rodzina się cieszy :):):)





           biała poduszka -- poświęciłam 3 dni aby ją uszyć



                zaczęłam kochać szycie... może następne moje szycia będą ładniejsze bo teraz są jeszcze
                                                                 nie dopracowane !!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz