środa, 17 lipca 2013

17 lipiec 2013

Witrynka



     **No i zaczeła się środa...a ja nie dawno kupiłam sobie taką niezadbaną górę witrynki (nadstawka)
                     i zastanawiam się czy będzie pasowała do kuchni ???,a może do salonu ??????....
jeszcze troszeczkę pracy mnie czeka przy niej poprostu -renowacja tej mojej wygrzebanej spod staroci                                      witrynki.Zawsze marzyłam o takiej witrynce i marzenie się spełniło...
                              kurczę tak się zastanawiam może kupię jeszcze komodę pod nią..
bo ona niezbyt wygląda postawiona na blacie kuchennym,ale nawet się nie zastanowiłam jak ją kupywałam , że będzie taki problem..z jej umieszczeniem poprostu musiałam ją mieć  :):):):)
                              Nie zrobiłam zdjęć jak próbowałam ją umieścić w kuchni , 
                                       ale za to są zdjęcia zrobione przy jej zakupie :(
        
                                           A OTO MOJA KSIĘŻNICZKA :):)




**********************************************


                                                                Pozdrawiam Dorcia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz