poniedziałek, 13 maja 2013

13 maja 2013
   
Troszkę Nowości !!!


             Dawno mnie nie było.....teraz będę troszkę nadrabiała  ten stracony czas...... jak mnie nie było
                             kupywałam i szperałam na pchlich targach w różnych miejscach......
                                       na necie troszkę poszperałam i kupiłam też nowości..



Dwie korony  ujeły mnie no po prostu podniosły moje serduszko




tacka dostała swoje przybranie , 
ale jeszcze będe zmieniała , bo jestem zmienną kobietką mąż jak przyjeżdża z delegacji to po drodze  zastanawia się czy łóżko będzie na swoim miejscu czy coś nie pozmieniałam ..

zapraszam na dalsze moje zdobycze i odnawianie ich !!!





                              kaneczka była biała bardzo zardzewiała więc zrobiłam jej nowe przebranie





                                 muszę tą żółta ściankę pomalować na niebieski taki pastelowy...

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz