wtorek, 21 maja 2013

**Marzenie się spełniło ***

                                                            *****************************
        W niedzielę zaprosiliśmy przyjaciół na grilla ( oczywiście zrobiłam spóźnione imieniny , które były w lutym) ... gdy przygotowywaliśmy z mężem smakołyczki  niechcący zbiłam pare talerzyków....bardzo mi było smutno :(:(:( ...kiedyś z mężem jak byliśmy na zakupach  spodobał mi się zestaw obiadowo- kawusiowy, ale  nie było wtedy kasy , no i musiałam odpuścić .Dzisiaj raniutko wstaje a tu nie do wiary ,aż mi oczy wyszły na wierzch ...kochaniutki zrobił mi taki prezent ....jednak marzenia się spełniają troszkę mineło czasu , ale są już      w mojej kuchni
                                                         **********************************

                     
                                                 ******************************************


                                             ****************************************





                                 *********************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz